×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز،منوچهر غفاری از افزایش ۷۵۰ درصدی درآمد نقدی منطقه نسبت به ۳ماه اول سال گذشته خبردادگفت: وصولی ۳ماهه اول سال گذشته ۲۱۷ میلیارد ریال بوده که تا (۲۵خرداد) سال جاری ، به مبلغ ۱۶۳۰ میلیارد ریال رسیده که رشد ۷۵۰درصدی را نسبت به سه ماه گذشته نشان میدهد.

وی افزود: با تلاشهای صورت گرفته در شش ماه دوم سال گذشته جذب بودجه درآمدی روند صعودی داشته و از ابتدای سال جاری این موضوع در دستور کار منطقه قرار داشته و امید است تا پایان سال نیز بودجه پیش بینی شده محقق گردد

مدیرشهرداری منطقه ۶ کرج اظهار داشت: افزایش درآمدی تضمین کننده ارائه خدمات مطلوب تر بوده و به طبع آن افزایش بودجه عمرانی را در پی دارد، این مهم باتوجه به نیاز این منطقه به انجام پروژه های عمرانی موجب رضایتمندی شهروندان خواهد شد.

مدیرمنطقه ۶ شهرداری کرج بازگشایی چند معبر مهم ، توسعه فضای سبز و احداث پروژه های انسان محور و نیز توسعه فضاهای فرهنگی مرتبط با وظایف مدیریت شهری را از مهمترین اولویت های منطقه در سال جاری برشمرد.

وی درپایان با عنایت به وسعت منطقه و نیز ساختار خاص اجتماعی و شکل گیری محلات ناکارآمد در سنوات گذشته اذعان داشتند : مخاطرات زیادی در برخی محلات وجود دارد که امیدواریم با هماهنگی و مساعدت همکاران ومشارکت وهمراهی شهروندان و حوزه های ستادی و سایر دستگاههای ذیربط اقدامات لازم در جهت حل معضلات موجود صورت پذیرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});