×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، سردار حسین اشتری روز یکشنبه ۱۴ دی در بازدید از ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان البرز، گفت:  از زمان شیوع بیماری کرونا در کشور، نیروی انتظامی در کنار کادر بخش درمان حضور داشته است چرا که معتقد بودیم حافظان امنیت در کنار حافظان سلامت به خوبی می‌توانند این ماموریت را به سرانجام برسانند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی طبق مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا در مسئله فاصله اجتماعی، تعطیلی اماکن و بحث ترددها نقش فعالی را در این دوره ایفا کرده است. در بحث گندزدایی و ضدعفونی اماکن شهری نیز، نیروی انتظامی از تمام طرفیت خود در این راستا استفاده می‌کند.

فرمانده نیروی انتظامی کشور عنوان کرد: ما در برخورد با احتکار کنندگان لوازم مورد نیاز مردم نیز فعال بوده‌ایم و با همکاری دستگاه قضایی این موضوع را پیگیری می‌کنیم. پلیس فتا نیز در فضای مجازی با حدود ۳۰۰۰ تارنمای متخلف که ایجاد تشنج و نشر اکاذیب می‌کردند برخورد کرده است.

سردار اشتری در تشریح عملکرد ۹ ماهه ناجا گفت: خوشبختانه با تلاش و جان‌فشانی ماموران ما، کشفیات نیروی انتظامی در حوزه مواد مخدر نسبت سال گذشته ۳۰ درصد افزایش پیدا کرده است. البته این رقم برای ما رضایت‌بخش نیست و مواد ورودی به کشور، اثر سوء خود را روی جامعه خواهد گذاشت. با این‌حال نیروی انتظامی چه در مرزهای کشور و چه در سطح شهرها با همه عوامل فروش و پخش مواد مخدر، برخورد شدید می‌کند.

وی با بیان این‌که اعتیاد یکی از معضلات بزرگ کشور است، افزود: نیروی انتظامی این آمادگی  را دارد تا در صورتی که اماکنی از طرف مسئولین برای متجاهرین مشخص شود، اقدام به جمع سراسری از سطح شهرها بکند.

وی در پایان تصریح کرد: همکاران ما در نیروی انتظامی البرز در تمام شاخص‌های سنجشی پیشرفت بسیار خوبی داشته‌اند و کشفیات آن‌ها، نسبت به سال‌های گذشته افزایش پیدا کرده است. امیدواریم این روند با حمایت و همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی و مسئولین استان، ادامه دار باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});