×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، شهبازی با اعلام این خبر و قدردانی از همراهی های نمایندگان فعلی و سابق مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در این مسیر، افزود: جای خرسندی دارد که پیگیری ها به ثمر نشست و توانستیم ظرف ۱۰ روز پس از تصویب طرح ارتقا بخش چهارباغ به شهرستان، ابلاغ این امر مهم را دریافت کنیم.

وی با اشاره به پیگیری ها و مکاتبات صورت گرفته در این خصوص، ادامه داد: طی ۲ سال گذشته با احصا شرایط حاکم و همچنین لزوم توجه و امکانات و اعتبارات مستقل جهت توسعه آن منطقه، پیگیری ویژه ای در راستای تحقق ارتقا چهارباغ صورت گرفت.

شهبازی با بیان اینکه ابلاغ ارتقا چهارباغ با پیگیری صورت گرفته، در اولویت طرح های توسعه ای کشور قرار گرفت، گفت: خرسندیم که این بار نیز مقامات ملی و به ویژه رئیس جمهور محترم و همراهی وزیر محترم کشور در مسیر تحقق مطالبات توسعه‌ای البرز به پیگیری‌های نماینده دولت در استان پاسخ مثبت داده‌اند و ارتقای چهار باغ و اضافه شدن یک شهرستان دیگر به البرز ابلاغ شد.

وی افزود: بر این اساس پیشنهاد شد که شهرستان چهارباغ شامل دو بخش مرکزی و رامجین و ۴ دهستان شامل چهاردانگه، عرب آباد خسروی، رامجین و اغلان تپه تشکیل شود.

شهبازی گفت: به طور قطع با ابلاغ این مصوبه مهم، شهرستان چهارباغ همانند ۶ شهرستان دیگر البرز چارت اداری مستقل و اعتبارات ویژه جهت ارتقای زیرساخت‌ها را خواهد داشت و می توان برای مناطق آسیب پذیری همچون ملک آباد و مهدی آباد در این شهرستان، برنامه متمرکز و ویژه ای را در دستور کار قرار داد.

وی عنوان کرد: این نوید را به مردم چهارباغ می‌دهیم که پس از مدت‌ها پیگیری، مطالبه آن محقق شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});