×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز،حجت‌الاسلام مهدی ولایی‌برحق روز صبح روز شنبه  در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به برنامه های عید غدیر  در استان البرز، گفت:در مجموع برای عید غدیر خم ۱۵ عنوان برنامه توسط اداره‌کل تبلیغات اسلامی البرز طراحی شده که با همراهی کانون‌ها، هیئات، مساجد و نهادهای همسو به صورت مشارکتی برگزار می‌شود.

وی افزود: اطعام علوی یکی از مهترین این برنامه‌ها است که طی آن ۵۰۰ هزار پرس غذا توسط ایستگاه‌های صلواتی، مواکب و گروه‌های جهادی توزیع می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز با اشاره به فضاسازی شهر توسط نهادها و ارگانهای مختلف، گفت: پویش هر خانه یک پرچم و تزئین معابر با ریسه و چراغانی خیابان‌ها بخش دیگری از این اقدامات است.

ولایی‌برحق  در ادامه گفت: برنامه مد نظر جشن نگین ولایت  توسط مساجد، کانون‌ها و هیئات به صورت محله‌ای برگزار می‌شود که در این راستا یک هزار جشن پیش‌بینی شده است.

وی به دیگر برنامه دیگر مواسات علوی اشاره کرد و گفت: با وجود کاهش کرونا اما هنوز توسط گروه‌های جهادی در حال اجر است و در قالب آن بسته‌های معیشتی بین نیازمندان توزیع می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز اضافه کرد:  برنامه بعدی نغمه‌های علوی است که در قالب آن تولیدات رسانه‌ای این اداره‌کل و مجموعه‌ها و کانون‌های همسو درباره عید غدیر خم توزیع خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد:  ایستگاه‌های علوی دیگر برنامه است که در این قالب ۵۰۰ موکب برپا خواهد شد و اقدام به پخش نواهای علوی، پذیرایی فرهنگی و اطعام می‌کند.

ولایی‌برحق در پایان گفت: دیدار با سادات برنامه دیگری است که در این قالب ۱۰۰ تجمع سادات به صورت منطقه‌ای و ۱۰ تجمع بزرگ سادات در مراکز شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});