×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اجرای عملیات تسطیح و پایدارسازی محور شمشک- دیزین
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز،حمید پرورشی اظهارکرد: طول محور شمشک – دیزین در مجموع هشت کیلومتر است که چهارکیلومتر آن دراستان البرز واقع شده است.

وی افزود: طی سنوات گذشته ریزش‌ و رانش مکرر کوه  باعث تخریب کامل دو کیلومتر از این جاده شده و این محور از سال ۹۴ به مدت ۶سال مسدود بود.

این مسئول تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده زیرسازی این محور از شهریور سال گذشته آغاز شد و درحال حاضر خودروهای امدادی در آن تردد می‌کنند.

پرورشی گفت: برای بازگشایی مجدد این محور عملیات ریزش‌برداری آن سال گذشته انجام شد اما به دلیل آغاز فصل سرما و بارش باران و برف ادامه عملیات متوقف شد.

وی با اشاره به اینکه امسال ادامه پروژه بازگشایی محور در قالب عملیات تسطیح، زیرسازی و پایدارسازی آغاز شده است، بیان کرد: اجرای این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۷.۵ میلیارد تومان از اوایل سال جاری آغاز شده است.

این مسئول گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و تخصیص به موقع اعتبار امیدواریم این پروژه تا قبل از شروع فصل بارش به پایان برسد.

معاون راهداری البرز یادآور شد: پس از پایان پروژه تسطیح، زیرسازی و پایدارسازی این محور، عملیات روسازی محور در دستور کار قرار دارد که به علت بارش‌های جوی و آغاز فصل سرما اجرای این بخش از پروژه به ابتدای سال بعد موکول می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.