×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش خبرنگار تارا نیوز، بهرام عین‌اللهی بعد از ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان فردیس که در راستای سفر استانی هیئت دولت به البرز صورت گرفت، اظهار کرد: امروز دچار جنگ اقتصادی هستیم و با توجه به شعار سال و تأکیدات رهبر، پاتک امروز ما تولید و تلاش بیشتر و حضور دانشمندان در صحنه تولید است و این موضوع و بصیرتی است که باید به آن توجه کنیم.

وی افزود: همه مردم، گروه‌های مردمی، بسیج و سپاه برای واکسیناسیون پای کار آمدند و تاکنون ۱۴۷ میلیون دز واکسن کرونا تزریق شده است که نقش مهمی در کاهش مرگ و میر داشت.

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه همزمان با آغاز دولت در موضوع کرونا، روزانه ۵۰ هزار بیمار مبتلا، ۱۸ هزار بستری، ۸ هزار بیمار آی سی یو و بیش از ۷۰۰ فوتی داشته ایم، افزود: دولت با قدرت وارد پیشگیری از کرونا شد و واکسیناسیون را به بحث‌های سیاسی گره نزد و با قدرت به ورود واکسن اقدام کرد.

وی خاطرنشان کرد: در زمان شروع دولت تولید یک واکسن داشته ایم و اکنون بیش از ۶ واکسن تولید می‌شود که می‌توانیم واکسن صادر کنیم و قرار است صادرات واکسن به ۱۰ کشور نیز انجام شود.

عین‌اللهی گفت: جمعیتی معادل ۶ تا ۹ میلیون بیمه نشده داریم که باید بیمه شوند و موضوعی که باید در رأس کارها قرار گیرد این است که همه مردم باید بیمه شوند و هیچ کس نباید بدون بیمه باشد که این امر در بودجه سال جاری پیش بینی شده است.

وی در پایان گفت: در تلاش هستیم که در اولین فرصت بیمارستان فردیس تکمیل شود و به بهره برداری برسد وقتی شهرستانی با بیش از ۷۰۰ هزار نفر جمعیت بیمارستان ندارد، نمونه بی‌عدالتی در توزیع امکانات است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});