×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
کلاهبردار ۵۰ میلیارد ریالی در کرج دستگیر شد
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، سید مجید فیض‌جعفری  اظهار کرد: در پی ارجاع پرونده‌ای به پلیس آگاهی استان البرز مبنی بر اینکه یک کلاهبردار حرفه‌ای با جعل سند و چرب‌زبانی یک قطعه زمین ۲ هزار متری که متعلق به شخص دیگری بوده را به قیمت ۵۰ میلیارد ریال به فروش رسانده و پس از دریافت پول متواری شده، بررسی موضوع در دستور کار اداره مبارزه با جعل و کلاه‌برداری پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در بررسی‌های اولیه خود متوجه شدند متهم از کلاه‌برداران حرفه‌ای و سابقه‌دار استان البرز است که چندین مرتبه به جرم کلاه‌برداری توسط پلیس دستگیر و روانه زندان شده است.

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی البرز بیان کرد: در ادامه با انجام تحقیقات میدانی و به‌کارگیری اقدامات پلیسی مخفیگاه متهم در یک باغ در محدوده گرم‌دره کرج شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی نامبرده در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

وی با بیان اینکه متهم به صراحت به جرم خود مبنی بر فروش مال غیر اقرار کرد، خاطرنشان کرد: تحقیقات برای شناسایی همدستان و سایر کلاه‌برداری‌های این متهم ادامه دارد.

فیض‌جعفری متذکر شد: شهروندان در معامله‌های ملکی خود از اصالت سند ملک مورد معامله اطمینان حاصل کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را به پلیس اعلام کنند.

منبع خبر : مهر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.