×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، سرهنگ ” رسول جلیلیان” در این خصوص بیان داشت: ماموران پلیس فتا در حین گشت زنی اینترنتی و رصد فضای مجازی با یک صفحه اینستاگرامی که اقدام به تبلیغ فروش سوال امتحانات نهایی کرده بود مواجه و بررسی موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی افزود: در ابتدای تحقیقات مشخص شد که گرداننده این صفحه با سوء استفاده از نا آگاهی نوجوانان اقدام به فروش سوالات تقلبی با قیمت ۵ میلیون ریال می کند که بلافاصله اقدامات پلیسی در این زمینه صورت گرفته و با توجه به اینکه متهم بسیار حرفه ای عمل کرده بود، پس از چند ماه تلاش کارشناسان پلیس فتا در نهایت هویت گرداننده صفحه شناسایی شد.

سرپرست پلیس فتا استان البرز اظهار داشت: در ادامه گرداننده صفحه اینستاگرامی شناسایی شده به پلیس فتا دعوت و با مواجهه مستندات پلیس به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۵۰ فقره کلاهبرداری به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال اقرار کرد.

سرهنگ جلیلیان در پایان به شهروندان توصیه کرد: از اعتماد بی مورد به افراد ناشناس در فضای مجازی به جد خودداری کرده و در برای دریافت آخرین هشدارهای پلیس فتا در حوزه کلاهبرداری های اینترنتی به سایت این پلیس به آدرس cyberpolice.ir مراجعه کنید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});