×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
زهره رزمی آذر

به گزارش تارا نیوز، فاطمه منعمی در تذکر پیش از دستور بیست و دومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه بارها در تذکرهای پیش از دستور اعضای شورای شهر بارها از شهردار سوال پرسیده شده که مبنا انتخابات در شهرداری کرج چیست ، اظهار داشت: برای داشتن شرایط احراز شاخص هایی در نظر گرفته شده  و بنده با خبرم اگر حتی این شاخص ها وجود نداشته باشد و هدف همکاری باشد سوابق تجربی مورد بررسی قرار می گیرد و در نهایت شرایط احراز تایید می شود که در انتصاب برخی مدیران و معاونین در شهرداری کرج حتی همین سوابق تجربی در محل خدمت وجود ندارد که نیازمند ارائه توضیحات معاونت برنامه ریزی و سرمایه انسانی شهرداری را می طلبد.

فاطمه منعمی در بخش دیگری از تذکرش تصریح کرد: مدیران مناطقی داریم که مجدانه تلاش می کنند ، درآمدزایی می کنند و هم تلاش خود را انجام می دهند برای انجام امورات محوله به نحو احسن که جای تشکر دارد اما روی صحبت من با آن دست مدیرانی است که گویی خواب هستند .

منعمی بیان کرد: منطقه را به قول معروف آب میبره ، این آقای مدیر محترم رو خواب برده ! تازه زمانی که رسانه ها به موضوعی میپردازند مدیر منطقه لطف میکند از خواب بیدار شده و کار را پیگیری می کند.

وی خطاب به معاونت برنامه ریزی و سرمایه انسانی شهرداری افزود: ظاهرا رعایت شرایط احراز برای ما مهم نیست اصحاب رسانه هم که به جای برخی مدیران منطقه کار می کنند وظایف برخی مدیران منطقه را هم که این دوستان رسانه ای زحمت میکشند به نظر میرسد این دوستان رو بذاریم جای مدیران برخی مناطق حداقل ۲ تا از مشکلات مردم برطرف بشود.

منعمی یادآور شد: به نظر می رسد رفتار برخی از مدیران مناطق تبدیل شده به رفتار کودکی که در کودکستان و مهدکودک مدام گرفتار هستن ! حالا هم باید مواظب باشیم به این آقا برنخورد !

عضو شورا شهر کرج در پایان گفت: خواهشمندم از انتخاب مدیران نازک و نارنجی خودداری شود ! نه شورا نه شهرداری نه مردم حوصله این بچه بازی ها را ندارند .

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});