×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارانیوز وبه نقل از روابط عمومی مجموعه کارخانه جات یکتا افروز از امروز در سالن ۳۸B غرفه ۶۴۲ آماده پذیرایی از علاقمندان به عرصه صنعت برق می باشد.
مجموعه کارخانه جات تولیدی یکتا افروز در سال ۱۳۹۷ با هدف تولید انواع محصولات روشنایی LED با ارائه بهترین کیفیت و خدمات پس از فروش و با بکارگیری به روزترین تکنولوژی روز دنیا فعالیت خود را آغاز کرده است.
یکتا افروز تا کنون موفق به طراحی و تولید بیش از ۹۰ مدل از محصولات روشنایی شده که همچنان با بکارگیری نیروهای مجرب و نخبه در گسترش فعالیت های خود می باشد.
همچنین تا به امروز بیش از ۱۵۰ فرصت شغلی مستقیم و غیر مستقیم توسط این شرکت ایجاد شده است که با گسترش دامنه فعالیت در فاز های طرح توسعه این تعداد فرصت شغلی به بیش از ۵۰۰ نفر می رسد.
چشم انداز این شرکت در سال ۱۴۰۰ تبدیل شدن به بزرگترین مجموعه تولیدی صنعت برق کشور است.
تولید کالای با کیفت ایرانی با استفاده از طراحی منحصر به فرد و بهره گیری از مواد مرغوب، جلب رضایت مشتری، استفاده از دانش تخصصی در زمینه طراحی، تولید و ارائه محصولات رعایت استانداردهای ملی ایران در زمینه نور و روشنایی از جمله اهداف پیش روی این شرکت است.
همچنین این مجموعه ضمن تعهد پایدار به گواهینامه های بین المللی از جمله ISO9001, ISO45001, ISO14001 و نشان صادراتی CE نسبت به خدمات پس از فروش به مشتریان خود را متعهد می داند.
نمایشگاه بین المللی صنعت برق تهران از بیست و سوم تا بیست و ششم دی ماه در محل دائمی نمایشگاه های تهران برپاست.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});