×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، شهبازی با صدور پیامی، روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران و تلاش گران عرصه رسانه، خبر و آگاهی تبریک گفت.
متن پیام استاندار البرز دکتر شهبازی به شرح زیر است:
در دنیای امروز بدون حضور کنشگران ارتباطات، حکمرانی خوب دست یافتنی نیست و بر همین اساس نقش رسانه ها و فعالان آن بیش‌ از پیش در رساندن نقطه به نقطه اخبار و رویدادها در مراحل مختلف هر پروژه تا رسیدن به نقاط هدف‌گذاری شده در آن، احساس می‌شود.
امروز پیشرفت و تعالی جامعه ایرانی، مرهون همدلی ها و همزبانی های حمایتگرانه و نقادانه خبرنگاران شریفی است که بدون چشمداشت، از سختی های کار نمی هراسند و پل ارتباطی مستحکمی بین مردم و مسئولین می باشند و تا حصول نتیجه مطلوب دست از تلاش برنمی دارند و بی شک توسعه پایدار بدون در نظر گرفتن مردان و زنان امر رسانه میسر نخواهد شد.
در این راستا خداوند بزرگ را شاکرم که به عنوان یکی از خدمتگذاران به شهروندان سرافزار استان البرز، افتخار دارد که از همراهی و تعامل سازنده از خبرنگارانی مسؤولیت‌پذیر، نقاد و حقیقت‌جوی استان، برخوردار باشد.
با تبریک مجدد روز خبرنگار و نکوداشت قلم و کرامت رسانه، این روز را به منادیان روشنایی و حقیقت در عرصه‌های اطلاع‌رسانی و ارتباطی تبریک می‌گویم و از خداوند بزرگ، توفیق روز افزون‌تان را در خدمت به مردم و میهن اسلامی سرافرازمان آرزومندم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});