×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پارک اقوام پیوند بین نماد عناصر فرهنگی کشور و دانش معماری است
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، رحیم خستو در بازدید از مراحل اتمام فاز اول پروژه پارک ملی ایران کوچک اظهار داشت: این مجموعه جذابیت فراوانی برای گردشگران خواهد داشت و اولین نمونه ساخته شده در کشور با هدف معرفی فرهنگ، آداب، رسوم و معماری مناطق و قومیت های مختلف است که با بهترین شیوه معماری اجرا شده است و امید می رود به یک جاذبه گردشگری در البرز تبدیل شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: در این پروژه بناها و نمادهایی از استان های گیلان، مازندان، یزد، بندر ترکمن ، کرمان ، یزد ،قزوین، آذربایجان ،کاشان ، خوزستان ، لرستان و ایلیات بختیاری طراحی و اجرا شده است.

خستو با اشاره به اینکه پارک اقوام علاوه بر بعد فرهنگی می تواند جاذبه گردشکری به وجود بیاورد و اوقات فراغت شهروندان با آشنایی با عناصر فرهنگی کشور را فراهم کند، افزود: این مجموعه می تواند زمینه درآمدهای پایدار شهری را رقم بزند و نوع بکارگیری دانش معماری و فرهنگی را به ویژه در سازمان سیما و منظرشهرداری ارتقاء بخشد.

رئیس کمیسیون هنر و ارتباطات شورای اسلامی شهر کرج در پایان از زحمات و تلاش های دو جوان طراح این پارک حسام رضاقلی و مجتبی پورمحمدی و سرکار خانم اسمی طراح فضای سبز تقدیر و تشکر کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.