×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
زهره رزمی آذر

به گزارش تارا نیوز، محمدرضا رحیمی پور بعدظهر یکشنبه  در نشست خبری که با حضور اساتید دانشگاه های استان البرز برگزار شد، گفت: استان البرز حدود ۱۷۰۰ نفر از اساتیدی که در دانشگاه‌ها تدریس می‌کنند عضو بسیج هستند و کارت این سازمان را دارند همچنین ۰ هزار نفر از اساتید کل کشور جزو بسیج هستند،

وی افزود: انتخاب اصلح و پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر می‌تواند سرنوشت آنها را برای چهار سال آینده تعیین کند چراکه ۲۸ خرداد لیلة القدر انتخابات است.

رحیمی پور ادامه داد: همانطور که در شب‌های قدر سرنوشت یک سال انسان تعیین می‌شود ۲۸ خرداد هم سرنوشت چهار سال بعدی مردم تعیین می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه انتخابات پیش رو اولین انتخابات قرن جدید و اولین انتخابات در ۴۰ ساله دوم عمر انقلاب اسلامی است، افزود:  به همین دلیل از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است چراکه دشمنان با تبلیغ گسترده سعی دارند مردم را از حضور در پای صندوق‌های رای مایوس کنند.

وی اضافه کرد: بیش از ۱۰۰ پایگاه خبری و ماهواره ای در دنیا دائما در حال سمپاشی جهت مایوس کردن مردم جهت شرکت در پای صندوق‌های رای هستند.

رییس سازمان بسیج اساتید استان البرز  خاطرنشان کرد: در انتخابات پیش رو امکان حضور سلایق مختلف در پای صندوق‌های رای فراهم شده و عملکرد همه این نامزدها هم پیش روی ماست به همین دلیل باید با آگاهی انتخاب کنیم.

رحیمی پور ادامه داد: وظیفه ماست که امید به آینده را در میان مردم به ویژه قشر فرهیخته اساتید و دانشجو زنده نگه داریم و با شفاف سازی شرایط حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای را فراهم کنیم.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به اینکه  بعد از انتخابات مردم نباید کارزار را تمام شده تلقی بکنند و باید مطالبه گری داشته باشند ، افزود: از کسی که در صندلی ریاست جمهوری و کسانی که به پارلمان شهری راه یافته اند بخواهند که به شعارهای خود عمل کنند.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.