×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
وظیفه شهردار پاسخگویی به تذکرات است
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، جواد چپردار در بیست و نهمین جلسه علنی شورای شهر با میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار، از مراجعه اعضای شورا به بیمارستان های متعدد شهر و عرض تبریک به مدافعین سلامت، همزمان با این روز خبر داد.

چپردار افزود: کادر ارجمند درمان در همه روزها به ویژه همزمان با دوران ورود کرونا به کشور و ایام مقابله با پاندمی، تلاش های سرسختانه و ایثارگرانه ای را از خود نشان دادند که اگر این فداکاری ها نبود، امروز امکان کاهش محدودیت های کرونایی وجود نداشت.

وی، ساخت واکسن را نیز در کنار این ایثارگری ها موجب کاهش بیماری عنوان و ابراز امیدواری کرد: با ادامه این روند و در کنار رعایت پروتکل‌ها شاهد پایان این پاندمی و رفع تمامی محدودیت های کرونایی باشیم.

رئیس شورای شهر کرج، در بخش دیگری از گفته های خود به تذکر اعضای شورای اسلامی شهر از شهردار کرج در جلسه بیست و هشتم شورا اشاره کرد و افزود: در جلسه علنی گذشته تعداد ۱۲ تن از اعضای شورا تذکراتی را در حوزه انتصابات به شهردار ارائه دادند که مقرر شد جناب آقای مصطفی سعیدی در نخستین جلسه رسمی بعد، نسبت به تقدیم پاسخ مناسب به شورا اقدام کند.

به گفته چپردار، پاسخ این تذکر از سوی شهردار در قالب گزارشات مکتوب و لوح فشرده امروز در اختیار اعضای شورا قرار گرفته  که نتیجه آن در جلسه آتی مورد بحث قرار خواهد گرفت.

این مسئول ابراز امیدواری کرد: بتوانیم با استفاده از تذکرات و نظرات اعضای شورا و منتقدین، ضمن اصلاح رویه ها، وظایف و تکالیف مان را در قبال شهروندان به خوبی به انجام برسانیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.