×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نامه انصراف یکی از هفت نامزد سمت شهردار کرج وصول شد
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، جواد چپردار با اعلام این خبر اظهار داشت: با این حساب، شش گزینه دیگر (امیر یزدی، سید علی آقازاده، مصطفی سعیدی سیرائی، مجید رمضانی، کاوه حدادپور و سید علی اکبر میروکیلی) هفته آینده و پس از تعطیلات کرونایی با حضور در جلسات رسمی و فوق العاده شورای شهر کرج نسبت به ارائه برنامه خود اقدام می کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه آقای علی سلطانی مقدم مراتب انصراف خود را از ادامه حضور در رقابت برای تصدی سمت شهردار کرج کتباً به اینجانب (و سایر اعضاء) اعلام نمودند لذا ایشان عملاً از فهرست هفت نفره حذف گردید و فرایند بررسی برنامه گزینه های تصدی شهردار با شش نامزد فوق الاشاره ادامه می یابد.
یادآور می شود متن نامه انصراف علی سلطانی مقدم که سمت کنونی وی معاون مالی و اقتصادی شهرداری کرج است، بدین شرح می باشد:

«جناب آقای دکتر چپردار، ریاست محترم شورای اسلامی شهر کرج
با سلام و احترام؛
ضمن آرزوی توفیق و سربلندی برای حضرتعالی و سایر اعضاء محترم دوره ششم شورای اسلامی شهر کرج در راه خدمت رسانی به شهروندان محترم و تشکر و قدردانی از حسن اعتماد اعضاء محترمی که اینجانب را به عنوان یکی از گزینه های تصدی سمت شهردار کرج معرفی نموده اند، به لحاظ حضور افراد شایسته در فهرست مورد نظر شورای محترم بدینوسیله ضمن قدردانی مجدد با کسب اجازه از محضر رئیس و اعضای محترم مراتب انصراف خود را اعلام می دارم.
بدیهی است کما فی السابق تلاش در راستای نیل به اهداف سازمانی با هدف ساختن شهری آباد و جلب رضایت حداکثری شهروندان محترم را در هر جایگاهی که افتخار خدمت رسانی داشته باشم بر خود وظیفه می دانم.
با تقدیم احترام
علی سلطانی مقدم»

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.