×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
زهره رزمی اذر

به گزارش تارا نیوز، محمدرضا احمدی‌نژاد اظهار کرد: یکی از مشکلات جدی که شهرداری فردیس با آن روبرو است، عدم نیروی انسانی متخصص در بدنه شهرداری است.

وی در ادامه افزود: یکی از اقداماتی که دراین راستا صورت گرفت استخدام ۳۰ نفر نیرو از طریق آزمون سازمان سنجش بود که متاسفانه زمانبر بوده و پیگیر هستیم تا نیروی انسانی را بر اساس نیاز شهرداری از این طریق جایگزین کنیم.

احمدی نژاد با بیان اینکه بیشتر مدیران شهرداری فردیس از نیروهای شهرداری فردیس نیستند، افزود:تقویت مدیر زمانبر بوده و با استخدام این نیرو های جدید تا ده سال آینده می توانند مدیران توانمند آینده شهرداری فردیس باشند.

شهردار فردیس در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به معضل ترافیک شهر فردیس گفت: هرچه معبر بازگشایی کنیم و حمل و نقل عمومی را بهبود ببخشیم، مردم باز هم به سمت استفاده از خودرو شخصی می‌روند این در حالی است که تمام کلانشهرهای کشور درگیراین معضل هستند و مشکل ترافیک یک بیماری مزمن پیش رونده است.

وی با بیان اینکه در کوتاه مدت نمی توان این معضل را حل کرد، گفت: فرهنگ سازی در زمینه ترافیک می تواند چاره ساز باشد همچنین مشکل بعدی ترافیک فردیس، مشکل جاده ملارد است که یک جاده ترانزیتی بین سه شهر است و از داخل فردیس می‌گذرد.

احمدی نژاد با تاکید بر اینکه اولین اقدام شناسایی عارضه یک درد است، گفت: مطالعات ترافیکی این جاده در حال انجام است اما برای اجرای طرح های عمرانی در سطح شهر نیاز به برنامه ریزی دقیق تر است از اینرو ترافیک فراوان موجود در این بلوار به خاطر حجم بالای دور زننده‌های آن است.

وی اضافه کرد: ساخت پل در بخش های پر جمعیت شهر مشکلی را حل نخواهد کرد، مطالعات جامع در حال انجام است و این هدف گذاری می تواند برنامه های پنج سال آینده شهرداری فردیس باشد.

احمدی نژادبه مطالعات طرح جامع ترافیکی اشاره کرد و گفت: در وهله نخست ترافیک را از هسته مرکزی شهر به واسطه رینگ‌هایی که شهر را دور می‌زنند، دور کنیم سپس ساخت معابر و تقاطع‌های غیرهمسطح و برنامه‌ریزی برای تملکات در مسیر معابر در حال احداث جهت کاهش ترافیک در دستور کار قرار گیرد.

 شهرداری فردیس در بخش دیگری از سخنانش در خصوص ساماندهی دست فروشان گفت: بخش قابل توجهی از این دست فروشان در کنار معابر با هماهنگی مغازه داران است و مشکلات دست فروشان در این زمینه قابل حل نبود اما طرحی در بخش خدمات شهر در حال پیگیری هستیم که فضاهایی روزانه در اختیار دست فروشان قرار داده شود ولی طرح هنوز طرح پخته نشده است.

شهردار فردیس با اشاره به لزوم ایجاد اِلِمان‌های شهری گفت: ظرفیت شهر بایستی شناسایی شود و بر اساس آن شهر را معرفی کنیم و اِلِمان شهری توقع به جایی است ولی فعلا المان در دستور کار قرار ندارد.

وی در پایان گفت:زیر ساخت شهر فردیس مشکل بسیار جدی است و شهر فردیس بخصوص محلات کم بر خوردار مشکل آسفالت، حمل و نقل، روشنایی، سگ های ولگرد، جمع آوری زباله و … دارد و در این زمینه بودجه لازم نیاز است و بایستی زیر ساخت را توسعه دهیم.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});