×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مردم مشکلات و سختی هایی زیادی این سال ها در بخش اقتصادی متحمل شده اند
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی روز جمعه پس از انداختن رای خود در صندوق افزود: امیدوارم که این آرا به نفع مردم و برای مردم تمام شود.
وی با  اشاره به حضور رای اولی ها در انتخابات گفت: حضور رای اولی ها که شور و هیجان دارند طراوت بیشتری به این حماسه بخشیده است.

نماینده ولی فقیه در البرز در ادامه داد: رای اولی ها با حضور خودشان در این انتخابات نشان خواهند داد که گسستی بین نسل اول، نسل سوم و چهارم واقع نشده و مانند رای اولی ها دوران پیروزی  انقلاب در صحنه حضور دارند.

حسینی همدانی با اشاره به مشکلات امروز کشور گفت: مردم مشکلات و سختی هایی در این سال ها در بخش اقتصادی متحمل شده اند اما با انقلاب، ارزش های انقلاب و خون شهدا بیگانه نشده و فاصله نگرفته اند.
وی ادامه داد: مردم با تمام سختی هایی که وجود دارد پای صندوق های رای آمده و نشان خواهند داد که پای آرمان های نظام و انقلاب هستند.
امام جمعه کرج  اظهار داشت: به امید خدا با انتخاب دولت جدید مشکلات آرام آرام حل خواهد شد.
حسینی همدانی در ادامه به حضور جوانان در انتخابات اشاره  کرد و گفت: همه افراد به خصوص جوانان به این مساله باید دقت کنند که برای چهار سال  تا هشت سال آینده تصمیم می گیرند که چه کسی مدبرانه امور آینده آنها را از نظر جامعه، حکومت و اداره اموراتی که مربوط به آنها است به عهده بگیرد.
وی گفت: به همین منظور مردم بایستی پای صندوق های رای آمده و به افراد درست و اصلح  برای شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری رای بدهند چرا که آثارش متوجه خود آنها می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اولویت های دولت آینده اشاره کرد و گفت: مسایلی از جمله معیشت، اشتغال و تولید  مهم ترین اولویت های دولت آینده است که به طور قطع نیز توجه خواهند داشت.

استان البرز دارای هفت شهرستان  تابعه و جمعیتی حدود سه میلیون نفر بوده که یک میلیون و ۷۸۰ هزار نفر از جمعیت این استان واجد شرایط رای دادن هستند.

یک هزار و ۳۱۴  شعبه ثابت و ۴۹ شعبه سیار آرای مردم استان  البرز را  برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا جمع آوری می کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.