×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، محمد حسین خلیلی اردکانی در بازدید از سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری اظهار داشت: عرضه کالا در روزبازارهای کرج با قیمت پایین موجب گرایش مردم به آن شده؛ اما باید توجه داشت محصولات بی‌کیفیت در این بازارها عرضه نشود و نظارت بر آن انجام شود.

عضو شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه با ایجاد خلاقیت و نوآوری می توان بسیاری از مشکلات روزبازارها را حل کرد، افزود: روزبازارها به عنوان یک محل برای تهیه کالا با قیمت مناسب و ارزان مورد توجه بسیاری از شهروندان و خانواده قرار دارد و برخی از شهروندان نیز به منظور دوری از ترافیک و نبود فضای پارکینگ ترجیح می‎دهند به جای خرید از مرکز شهر به این بازارها مراجعه کنند.

خلیلی اردکانی به بحث مدیریت تخصصی اشاره و تصریح کرد: بازار روزمیخک سالیان سال بدون استفاده بود که با راه اندازی این بازار علیرغم اینکه در اطراف این بازار فروشگاه های زیادی وجود دارد اما به عنوان یک بازار روز پر رونق و پر تردد شناخته شده است و این نشان از خلاقیت و مدیریت تخصصی است.

رئیس کمیسیون نظارت و تحول اداری شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه باید از ظرفیت و پتانسیل نیروها استفاده بهینه کرد، یادآور شد: در مدیریت بازار روزها باید از مدیران دلسوز، متعهد و متخصص استفاده کرد تا بتوان با نوآوری و خلاقیت رضایتمندی مجموعه و مردم را افزایش داد.

وی به ضرورت بازسازی و بهسازی روز بازارها تاکید و خاطرنشان کرد: بهسازی بازارها باید تسریع یابد و با ایجاد فضای مناسب و فراهم کردن شرایط سالم و بهداشتی و همچنین ارائه محصولات با کیفیت می‌توان رضایت شهروندان و تامین آرامش و رفاه آنان را تامین کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.