×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
متوقف شدن دفترچه های بیمه سلامت در صندوق های کارکنان دولت و سایر اقشار از اول تیرماه
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، سعید جوانشیر با اعلام این خبر، گفت: در راستای اجرای طرح برنامه نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک و کاهش کاربرد دفترچه بیمه سلامت، از اول تیرماه ۱۴۰۰ دفترچه بیمه در صندوق های کارکنان دولت و سایر اقشار متوقف خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه حدود ۴۵۰ هزار بیمه شده وجود دارد ادامه داد: تعداد حدود ۱۰۰ هزارنفر کارکنان دولت و ۲۲ هزارنفر تحت پوشش صندوق سایر اقشار هستند.

مدیرکل بیمه سلامت استان البرز با اشاره به حذف تدریجی دفترچه های سلامت که از ابتدای اردیبهشت در صندوق بیمه همگانی و از اول خرداد ماه صندوق بیمه روستاییان و عشایر آغاز شده، بیان کرد: بیمه شدگان بدون نیاز به برگه دفترچه جهت انجام ویزیت و دریافت خدمات صرفا با ارائه کد ملی، شناسنامه یا صفحه اول دفترچه که حاوی اطلاعات بیمه شده می باشد از خدمات تشخیصی درمانی بهره مند گردند.

دکتر جوانشیر اظهار کرد:بیمه‌شدگان به منظور برخورداری از خدمات بیمه ای می توانند قبل از مراجعه به مطب با استفاده از کد دستوری #۱۶۶۶* از اعتبار دفاتر بیمه ای خود مطلع شوند.

وی در پایان گفت: بیمه شدگان به هیچ وجه دغدغه دسترسی به سوابق درمانی خود را نداشته باشند و می توانند از طریق “سامانه سرویس‌های شهروندی بیمه سلامت” که برای بیمه شدگان طراحی و راه اندازی شده سوابق درمانی و بیمه‌ای خود را مشاهده کنند و از ارائه خدمات سازمان بیمه سلامت مطلع شوند

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.