×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به تارا نیوز و به نقل از گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر گرمدره عباس دادخواه در این خصوص صبح امروز شستشوی بلوار امیر آباد در دستور کار خدمات شهری شهرداری گرمدره قرار گرفت و این قسمت از شهر مورد شست‌وشوی وسیع قرار گرفت.

دادخواه شهردار گرمدره در این خصوص گفت: متاسفانه به دلیل وجود معادن در انتهای کوهک و گل و لای معادن که توسط کامیون ها به بلوار کشیده می شود همه روزه شاهد پراکندگى گرد و خاک در این منطقه هستیم که در این خصوص خدمات شهری شهرداری همواره متحمل مصاعب زیادی ناشی از مشکلات موجود در این زمينه می شود‌.
دکتر عباس دادخواه در ادامه گفت: نگهداری و شستشوی ابنیه شهر و از جمله تاسیسات شهری و مبلمان شهری از جمله وظایفی است که همواره در واحد خدمات شهری شهرداری گرمدره مورد توجه قرار داشته است.

دادخواه تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا این امر بیش از پیش نیز مورد توجه قرار گرفت و نیروهای خدمات شهری شهرداری به صورت جهادی طی طرح هایی در این ایام اقدام به ضد عفونی و شستن معابر، پارک ها، تاسیسات شهری و … نمودند.

وی بیان کرد: ایجاد شهری آباد و پاکیزه از جمله وظایف شهرداری هاست که شهرداری گرمدره نیز همواره بر آن بوده است تا بتواند در این عرصه خدمات مثمر ثمری به شهروندان ارایه دهد که جمع آوری روزانه زباله ها و نگهداری و پاکیزگی شهر و معابر و خیابانهای سطح شهر از جمله وظایفی است که  روزانه به صورت متناوب در حال انجام است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});