×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ضرورت تقویت روحیه نوآوری و خلاقیت در میان شهروندان
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، جواد چپردار در مراسم افتتاح کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز که با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد اظهار کرد: البرز قطب تولید داروی کشور است و مراکز تحقیقاتی و دانش بنیان زیادی را در خود جای داده است.

وی با تاکید بر اینکه باید ظرفیت‌ کارخانه نوآوری برای اشتغالزایی استفاده کرد، ادامه داد: مدیریت شهری کرج آمادگی دارد تا با ایجاد بسترهای لازم، روحیه خلاقیت و نوآوری را در میان اقشار مختلف مردمی تقویت کند.

وی اضافه کرد: علاوه بر این، مدیریت شهری تلاش دارد از توسعه و ایجاد شرکت‌های تحقیقاتی و استارت آپ‌ها حمایت کند.

رییس شورای شهر کرج گفت: رفع تنگناها و مشکلاتی مراکز دانش بنیان و تحقیقاتی کلانشهر کرج در برنامه‌های جدی مدیریت شهری کرج است و تا کنون هم اقدامات مناسبی در این حوزه صورت گرفته است.
چپردار اضافه کرد: امیدواریم با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهور و استاندار البرز، بتوانیم شهری هوشمند داشته باشیم و کمک کنیم شرکت‌های خصوصی بتوانند در حوزه شتاب دهنده‌ها نخبگان جوان را جذب کنند.

چپردار ادامه داد: امیدواریم بیش از پیش شاهد جریان حمایت از نخبه پروری در البرز به ویژه شهرستان کرج باشیم.

وی افزود: خوشبختانه شورای ششم طی چند ماه فعالیت خود ارتباط مستمری با مراکز دانش بنیان و نخبگان داشته و فعالیت‌های خوبی در مرکز پژوهش‌ها صورت گرفته و امیدواریم این حرکت با شتاب بیشتری ادامه داشته باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.