×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، محسن آسوبار در نشست خبری که عصر دوشنبه برگزار شد، ضمن تبریک سالروز آزادی خرمشهر، اظهار کرد: رسانه‌ها نقش مهمی در ایجاد روحیه مطالبه‌گری و انتقال مطالبات شهروندان به مدیریت شهری دارند.

وی در ادامه افزود: شهر جدید هشتگرد حدود ۳۰ سال است احداث شده و این شهر با وسعت ۴ هزار و پانصد هکتار جزو دومین شهر بزرگ استان البرز  بعد از کرج محسوب می شود.

شهردار شهر جدید هشتگرد گفت: این شهر دارای فضاهای بسیاری بوده اما آنطور که باید پیشرفت نکرده است چرا که اختلاف میان مدیریت شهری و شرکت عمران به ضرر شهر جدید تمام شده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه وحدت و انسجام خوبی با مدیر عامل جدید وجود دارد که بی سبب سر منشا خدمات خیر برای مردم خواهد شد چراکه سعی داریم از تکرار تجربیات تلخ گذشته دوری کنیم تا بتوانیم قدم‌های مثبتی در راستای توسعه شهر برداریم.

شهردار شهر جدید هشتگرد در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بازدید از شهرک کومه این شهر،گفت: موضوع آب و فاضلاب این شهرک رفع و مسیر دسترسی آن نیز اصلاح و عملیات احداث پروژه در حال انجام است؛ درصدد هستیم ظرف دو ماه آینده این پروژه را تکمیل و به بهره برداری برسانیم.

آسوبار در خصوص احداث یک آرامستان در شهر جدید هشتگرد گفت: صورتجلسه ای در این خصوص تنظیم شده و زمین مربوطه که دارای سند مالکیت بود، مشخص شده و مجوز محیط زیست نیز اخذ و به شرکت عمران تحویل داده شده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: در حال رایزنی،برای ایجاد یک کارخانه شن و ماسه با استفاده از نخاله ها هستيم که‌ در شهر جدید مهستان ایجاد نماییم چرا که بسیاری از نخاله ها با توجه به وضعیت موجود هدر می رود.

آسوبار به جمع آوری زباله در شهر اشاره کرد و گفت: شهر جدید مهستان دارای وسعت زیادی است و متاسفانه شهرداری با تعداد کم‌ نیرو و محدودیت ماشین آلات روبروست که در این زمینه در سال جدید با همراهی شورا تصمیم گرفته ایم پیمانکار نیروی انسانی در زمینه جمع آوری و رُفت و روب، فضای سبز و نگهبانی جذب نماییم .

شهردار شهر جدید هشتگرد در پایان در خصوص توسعه گردشگری گفت: زمینی حدود ا۷ هزار متری وجود دارد که در دوره های قبل شهرداری‌ از شرکت عمران تحویل گرفته و این زمین‌ در فاز ۷ بوده که تجاری است و قرار است با سازنده های برج های مهم تجاری تهران گفت و گو و این زمین برای مشارکت و ساخت به آنها واگذار شود تا خدمات خوبی به مردم ارائه شود.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});