×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، احد رسولی در نطق پیش از دستور دویست و سی و دومین جلسه رسمی شورای شهر کرج به بازدید از سطح مناطق ۵، ۶ و ۴ اشاره کرد و اظهار داشت: طی بازدیدی که صورت گرفت، ساخت و سازهای غیرمجاز با سطح اشغال بالای ۸۰ الی ۹۰ درصد با تراکم بالا و اضافه طبقاتی از ۶ الی ۸ طبقه را شاهد بودم.

خزانه دار شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: چنین تخلفاتی در این مناطق چگونه اتفاق افتاده و چرا شهرداران مناطق چشم خود را به روی این تخلفات بسته اند؟

رسولی بیان کرد: در خصوص تخلفات ساخت وسازهای غیرمجاز برنامه شهرداری چیست؟ در این راستا ازشهردار درخواست دارم تا گزارش کاملی از میزان تخلفات ساختمانی از سال ۹۶ تاکنون به اینجانب ارسال کنند.

رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و بافت های فرسوده شورای شهر کرج در بخش دیگیری از سخنانش گفت: مجموعه ضوابط و دستورالعمل های نورپردازی و مبلمان شهری و نیز مجموعه شرح خدمات و دستورالعمل های ساماندهی منظر شهری جزو مصوبات کمیسیون شهرسازی و معماری و بافت های فرسوده بوده که تعدادی از اعضاء شورای شهر به عدم تصویب چنین مستنداتی اشاره داشتند.

وی خاطرنشان کرد: این مصوبات در ششمین جلسه کمیسیون در دی ماه سال ۹۷ برگزار شد که اعضاء با کلیات آن موافقت و به تائید یکصد و بیستمین جلسه شورای اسلامی رسیده است.

رسولی بیان کرد: امیدوار است این پکیج در سرلوحه برنامه های شهرداری در حوزه های مرتبط قرار گیرد و گزارشی از اقدامات انجام شده توسط اداره کل سیما و منظر ، معاونت معماری و شهرسازی و نیز سازمان سیما و منظر در این خصوص ارائه شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});