×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رسیدگی فوری به واحدهای مسکونی آسیب‌دیده در حادثه انفجار گاز
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز،رحیم خستو در نطق پیش از دستور دویست و سی و پنجمین جلسه رسمی شورا ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت مهندس «ابراهیم بهرام زاده» و دخترشان در حادثه انفجار ناشی از نشت گاز در محله حیدرآباد کرج، اظهار کرد: از سازمان آتش‌نشانی، فرمانداری و هیئت‌امنای مسجد محله حیدرآباد بابت کمک وامداد رسانی به حادثه دیدگان تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی گفت: متأسفانه در این حادثه ۱۰ واحد مسکونی آسیب جدی دیده و هر آن احتمال تخریب و ریزش آن‌ها وجود دارد در این راستا وظیفه همه نهادها و دستگاه‌های است تا نسبت به بازسازی و ترمیم منازل اقدام جدی انجام دهند.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر کرج تأکید کرد: رسیدگی فوری به ساختمان‌های آسیب‌دیده هم‌جوار بدون اینکه مسئولیت با چه کسی است، ضروری است.

خستو در بخش دیگری ضمن تقدیر از نوجوان ۱۳ ساله که اقدام به برپایی نمایشگاه تمبر کرده است، افزود: امیرمهدی قمری که از فرزندان کارکنان شهرداری کرج است که اقدام به برپایی نمایشگاه تمبر با نمایش از شش هزار قطعه تمبر کرده است که لازم دانستم جهت اقدام ارزشمند وی برای جمع‌آوری مجموعه تمبر ایران از این نوجوان در صحن شورای شهر تقدیر کنم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج یادآور شد: نخستین نمایشگاه تابلو تمبر ایران به میزبانی خانه هنرمندان کرج و به همت این نوجوان خوش‌ذوق در خانه هنرمندان کرج برپاشده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.