×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
راه اندازی ۱۰ بازار روز در مناطق محروم کرج
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز،محمد حسین خلیلی اردکانی با اشاره به اقدامات عمرانی شاخص و خردی که در مناطق شهری کرج برای محرومیت‌زدایی انجام می شود، اظهار داشت:
معاونت فنی و عمرانی شهرداری کرج در سه سال اخیر پروژه‌هایی را جهت محرومیت‌زدایی در برخی مناطق شهری اجرا کرده است؛ احداث تقاطع غیرهمسطح خیابان شبنم روی نهر دلمبر، بازگشایی محور شمالی بلوار ولیعصر مهرشهر و راه آهن تهران – تبریز، تکمیل بلوار شهید ناصربخت و بهسازی، تکمیل و اتصال بلوار باهنر به بلوار خوارزمی نمونه‌هایی از این پروژه‌ها هستند. هنچنین در راستای ساماندهی تپه مراداب یک کمربندی به طول بیش از سه کیلومتر و با عرض ۳۰ متر پیش‌بینی شده که عملیات اجرایی آن رو به اتمام است.

رئیس کمیسیون نظارت و تحول اداری شورای شهر کرج افزود: از طرفی مناطق مختلف نیز پروژه‌های کوچک‌ مقیاس متعددی داشته‌اند که ریز آمار آن‌ها گسترده است اما به‌طور اجمالی شامل پله گذاری و پیاده‌روسازی، لوله‌گذاری، آسفالت معابر و لکه‌گیری در مناطق محرومی مانند اسلام آباد، حیدرآباد، حصارک، صوفی آباد، حسن آباد می‌شود همچنین مستقرسازی مخازن مکانیزه زباله در چند منطقه شهری به طور جدی دنبال شده است.

خلیلی اردکانی تصریح کرد: در دو سال اخیر سعی شده همزمان با بازگشایی مدارس در مناطق محروم، آسفالت و سرویس بهداشتی مناسب برای آن‌ها فراهم شود ۱۰ سالن ورزشی چندمنظوره نیز در شورای دوره پنجم برای مناطق محروم پیش‌بینی شد که برخی از آن‌ها بهره‌برداری شده است.

وی بیان کرد: در مجموع می‌توان گفت برنامه‌ریزی ‌های شورا در راستای حل مشکل مناطق محروم بوده است؛ البته مناطق محروم کرج گسترده هستند به طوری که حاشیه‌های شهر داخل شهر شده‌اند اما به شکل همان مناطق حاشیه‌ای باقی مانده‌اند و این موضوع حل مجموع مشکلات را سخت کرده است.

خلیلی اردکانی با بیان اینکه مشکلات مناطق محروم یک سیاست کلان استانی و همراهی همه دستگاه‌ها را نیاز دارد؛ یادآورشد: مدیریت شهری در حد توان خود سعی کرده جهت بودجه‌های عمرانی را به سمت این مناطق هدایت کند حال اینکه چقدر توانستیم خواسته‌ها را برآورده کنیم باید ارزیابی شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.