×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

شهردار و اعضاء شورای اسلامی شهر کرج صبح امروز و در دومین روز از ماه مبارک رمضان با حضرت آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج دیدار و گفتگو کردند و با تبریک بهارِ طبیعت و بهارِ قرآن، از رهنمودهای ایشان در جهت تحقق شعار امسال بهره مند شدند.

مسئولان مدیریت شهری کرج در این دیدار بر کارِ جهادی با تفکر بسیجی و روحیه دورانِ دفاع مقدس، تمرکز بر متنِ خدمتگزاری مردم و تلاش بی وقفه در جهت تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و شعار امسال مبنی بر «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین» تاکید کردند.

توجه ویژه به برگزاری باشکوه نماز جماعت در اداراتِ زیرمجموعه مدیریت شهری، تداوم ملاقات های مردمی و بازدیدهای میدانی در سال جاری، برنامه ریزی در جهت تحقق محرومیت زدایی از طریق تصویب پروژه های خدماتی و عمرانی و تخصیص اعتبارات لازم، حرکت در مسیر عدالت محوری و توجه عملی به منویات و نکات نظارتی مطروحه توسط امام جمعه محترم کرج در خطبه های نماز جمعه، از مواردی بود که مسئولان مدیریت شهری کرج در دیدار نوروزی با آیت الله حسینی همدانی مطرح نمودند.

شهردار و اعضاء شورای اسلامی شهر کرج در این دیدار همچنین فرا رسیدن بهارِ طبیعت و تقارنِ خجسته آن با بهارِ قرآن را به محضر نماینده ولی فقیه در استان البرز تبریک گفته و بخشی از برنامه های مدیریت شهری در ایام ماه مبارک رمضان اعم از جشن رمضان، بازارچه مهربانی، محافل انس با قرآن و نمایشگاه عفاف و حجاب را به اطلاع آیت الله حسینی همدانی رساندند.

آرزوی صحت و سلامتی و توفیقات روز افزون برای امام جمعه دانشمند کرج، آرزوی طول عمر باعزت و برکت برای مقام معظم رهبری و تعجیل در ظهور امام عصر (عج) نیز در این جلسه مورد تاکید قرار گرفت.

در ادامه آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج به بیان دیدگاه ها و مطالبات و توصیه های خود به مجموعه مدیریت شهری این کلانشهر پرداختند و نکاتی را در شرح وضعیت کنونی منطقه مطرح فرمودند؛ تلاش عینی و عملی برای تحقق شعار امسال و توصیه به کارِ جهادی و قانونمداری مهمترین بخش از صحبت هایِ امروز ایشان بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});