×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دیدار مدیر عامل مجتمع بین‌المللی مهدیون با دستیار وزیر امور خارجه
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، در این دیدار گزارش کامل و جامعی توسط آقای شفیق در خصوص فعالیت‌های فرهنگی هنری و کارهای ارزشمندی که در این سال‌ها انجام‌شده و در حال‌حاضر در دست اقدام می‌باشد ارائه نمودند و اعلام آمادگی برای توسعه و ارائه این فعالیت‌ها در کشورهای دیگر را بیان فرمودند.

در ادامه جلسه جناب آقای ساداتی فر از این‌همه تلاش‌ها و خلاقیت‌های بدیع در جهت بیان معارف اهل‌بیت به‌صورت هنر تجسمی تقدیر و تشکر ویژه‌ای داشته و بیان فرمودند: اینجانب از نزدیک در نمایشگاه بین الحرمین کربلا شاهد استقبال و تأثیرات بسیار خوب این کارهای فرهنگی و هنری مجتمع مهدیون بوده‌ام و افتخار جمهوری اسلامی ایران در برون‌مرزی گردیده‌ است.

دستیار  وزیر امور خارجه ضمن اعلام همکاری و حمایت از این فعالیت‌ها و ابتکارات معرفتی در سطح بین‌الملل، پیشنهاد معرفی و ارسال نمونه کارها و تولیدات محتوایی فرهنگی هنری به زبان‌های مختلف برای سفارتخانه‌ها و کنسولگری‌ها در کشورهای دیگر را به مدیر مجتمع مهدیون ارائه فرموده و نیز پیشنهاد برگزاری چند روز قسمت‌هایی از این نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری در وزارت امور خارجه را داشتند تا سفیران و نمایندگان کشورها از این مجموعه‌ها بازدید نموده و از نزدیک شاهد خلاقیت‌ها و آثار تجسمی فرهنگی مذهبی باشند.

در پایان ضمن تشکر مجدد مدیر مجتمع بین‌المللی مهدیون از دستیار  وزیر امور خارجه از حسن توجه و عنایت ویژه ایشان به مجتمع مهدیون ، در خصوص فرمایشات و ارائه نظرات ارزشمند ایشان از این پیشنهادات استقبال کرده و اعلام همکاری همه‌جانبه و صمیمانه را داشتند.

گفتنی است حاج آقای شفیق ترجمه عربی کتاب نفیس چادرهای سوخته به نام الخیام المحترقه را به آقای ساداتی فر اهداء نمودند و از ایشان برای مراسم افتتاحیه نمایشگاه اندیشکده ندبه با موضوع امام زمان‌شناسی که در چند روز آینده می باشد دعوت به عمل آوردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.