×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

سرهنگ محمد نادربیگی در خصوص نزاع دو برادر که منجربه قتل شد، بیان داشت: در روزهای ابتدایی سال ۹۶، در پی وقوع یک فقره قتل خانوادگی در یکی از محله های شهرستان ساوجبلاغ، بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان، برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند که مشخص شد در یک منزل مسکونی، مردی ۴۳ ساله بر سر مسائل مالی با برادر ۳۲ ساله خودش درگیر شده و به علت اصابت گلوله اسلحه شکاری به شدت مصدوم شده است.

وی با بیان اینکه ضارب پس از انجام اعمال مجرمانه به محلی نامشخص متواری می شود، افزود: مصدوم نیز با حضور اورژانس به بیمارستان منتقل می شود اما پس از گذشت ساعاتی بر اثر خون ریزی در مراکز درمانی جان خودش را از دست می دهد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز اظهار داشت: تحقیقات پلیس در این زمینه ادامه داشت تا اینکه در هفته های اخیر با اقدامات اطلاعاتی کارآگاهان اداره جرائم جنایی پلیس آگاهی، اخباری مبنی بر حضور قاتل این پرونده در شهرجدید هشتگرد دریافت و با بررسی آن مشخص شد که اخبار صحت دارد که بلافاصله با هماهنگی مقام قضائی نامبرده دستگیری و به پلیس آگاهی منتقل شد.

این مقام انتظام در پایان با اشاره به اعتراف صریح برادر مقتول در بازجویی های پلیس، به قتل برادرش با شلیک ناگهانی اسلحه شکاری خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده در این عملیات، پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و با صدور قرار روانه زندان شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});