×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا سعیدی در نطق پیش از دستور بیست و دومین جلسه رسمی شورای شهر کرج با اشاره به سرقت گسترده و عظیم از کارخانه بازیافت پسماند و کمپوست شهرداری اظهارداشت: سرقت از این کارخانه سازماندهی شده است و نیاز داریم با بازجویی مدیران وقت بیت‌المال به سرقت رفته را به مدیریت شهری بازگردانیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی ، ورزشی و اجتماعی شورای شهر کرج تصریح کرد:در این سرقت ژنراتورهای حجیمی که انتقال آن‌ها نیازمند تجهیزات سنگین هستند هم نیز به سرقت رفته‌اند؛ متاسفانه به نظر می‌رسد دستگاه‌ها و نهادهای نظارتی مجموعه مدیریت شهری پیش از این به درستی عمل نکرده اند و در خواب غفلت بودند.

سعیدی با اشاره به اینکه این گروه سارقین حتی به ضایعات مجموعه هم رحم نکردند، افزود: حتی تکه آهنی که ضامن سلامتی سازه و امنیت کارگران را حفظ می‌کند را برش داده و با خود برده‌اند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج ارزش اموال سرقت شده را میلیاردی برشمرد و یادآور شد: با توجه به حجم سرقت و سازماندهی بودن آن و با توجه به اینکه شهرداری و نهادهای مربوطه نظارتی توان رسیدگی ندارند تأکید داریم دستگاه قضا به موضوع ورود کند.

سعیدی عنوان کرد: بانیان این امر باید مورد تحقیق قرار گیرند تا بیت المال به مدیریت شهری بازگردد.

وی خاطرنشان کرد: سرقت به صورت حرفه ای اتفاق افتاده است، به قدری که هیچ یک از تأسیسات پایه آسیب ندیده‌اند از این رو توصیه می‌شود سرقت را به گردن کارگران نیندازید چرا که به نظر می‌رسد شبکه‌ای بزرگ برای این ثروت شکل گرفته است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});