×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، علی اسلام خواه، رییس ستاد عتبات عالیات استان البرز، در نشست هم اندیشی موکب داران البرز ضمن گرامیداشت ایام، گفت: موکب ها در طول سال زحمت می‌کشند و اقدامات آن‌ها تنها معطوف به ایام خاصی نیست از این رو قدردان این قشر هستیم. کمک‌های مومنانه امداد رسانی در بحث سیل و اقدامات این چنین توسط موکب داران به صورت مدون در طول سالیان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه محرم و صفر تنها هویت موکب ها نیست، ادامه داد: درخواست داریم با راه اندازی هیات مدیره در موکب داران سطح شهرستان های البرز با انجام یک سری از اقدامات خدماتی زمینه برای اربعین و ایام خاص فراهم شود.

اسلام خواه خاطرنشان کرد: موکب داران در موقعیت‌های متعدد حتما در جهت بالا بردن سطح فعالیت خود و جذب نذورات بیشتر اقدام کنند.

وی  با اشاره به اینکه با همه فراز و نشیب‌ها و مسائل مربوط به کرونا باید پای کار باشیم، اظهار کرد: در طول سال‌های گذشته نه تنها اقدامات ما کم نشده است بلکه افزایش پیدا کرده است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه استان ۳ میلیونی البرز توان بالایی دارند، تصریح کرد: توان استان را خوب شکل بدهیم واین آثار خوبی است که برای ما باقی می‌ماند.تاکید داریم موکب داران از موقعیت‌های زمانی حداکثر استفاده را ببرند.

رییس ستاد عتبات عالیات استان البرز در پایان خطاب به موکب داران اضافه کرد: اختلاف سلیقه در میان موکب داران را کنار بگذارید و با دقت در راستای تحقق اهداف ستاد فعالیت کنید.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});