×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
زهره رزمی آذر

به گزارش خبرنگار تارا نیوز دکتر امیر اصلان زاده مدیر مجموعه آموزشی گردشگری گاجره ظهر روز دوشنبه ۱۶ اسفند ماه در نشست خبری که در مجموعه رفاهی- تفریحی هتل گاجره دیزین برگزار شد، با اشاره به فعالیت ده روزه خود در مجموعه هتل گاجره، گفت: دراین مدت زمان به مطالعه،ارزیابی و بررسی گردشگری منطقه پرداختیم.

وی در ادامه افزود: در توافقاتی که با مالک و بهره بردار مجموعه که شرکت توسعه مرآت کیش ( زیر مجموعه صندوق بازنشستگی فولاد) انجام شد، مسئولیت این مجموعه به بنده واگذار شد.

اصلان زاده بیان کرد: ماموریت کلی که برعهده تیم من گذاشته شده است، تا ارتقاء کمی و کیفی خدمات این مجموعه را ارتقاع دهیم و بایستی بخش هایی از مجموعه ومکان های رفاهی و تفریحی که به دلایلی از مدار بهره برداری خارج شد ه است را بازسازی کنیم.

وی افزود: در سال ۱۴۰۱ مقرر شد با سیاست گذاری های کلان دو شرکت مرات کیش و صندوق بازنشستگان فولاد بتوانیم مجموعه گاجره را به روزهای اوج خود همچون گذشته برسانیم.

***مجموعه گاجره ریزورت هتل ایران است

مدیر مجموعه رفاهی- تفریحی هتل گاجره دیزین با ابراز تاسف از اینکه این مجموعه را فقط به نام هتل بزرگ گاجره نام می برند، گفت: اینجا یک مجتمع و مرکز گردشگری است که در فضای بالغ بر ۱۲ هکتار که معادل ۱۲۰ هزار مترمربع است بهترین پتانسیل برای یک منطقه گردشگری و مرکزرفاهی- تفریحی استان البرز خواهد بود.

اصلان زاده در یک شکل کلی مجموعه گاجره را از مجموعه هایی دانست که به عنوان ریزورت هتل ایران نام برد که با یک سری خدمات خاص قابل ارائه به مراجعه کنندگان است.

وی اذعان کرد: متاسفانه شرایطی که در مدیریت گذشته بوده به مجموعه نگاه فصلی داشتند در حالی که جزء مجموعه های گردشگری برای تمام فصول می شود از آن بهره برد.

اصلان زاده با اشاره به ظرفیت های اضافه شده به مجموعه گاجره، گفت: زیر بار رفتن ترافیک بزرگراه تهران- شمال می تواند آورده و ارزش افزوده خوبی برای مجموعه گردشگری گاجره بخصوص منطقه باشد.

مدیر مجموعه رفاهی- تفریحی هتل گاجره دیزین در خصوص شرایط کرونا و فرا رسیدن سال جدید و سفر هموطنان به این منطقه ، گفت: در نوروز امسال و سومین سال، ما نیز مثل سایر کشورهای دیگر سال جدید خود را با یک پارادوکس شروع خواهیم کرد.

وی ادامه داد: چراکه یک دوگانگی در تصمیم گیرها در خصوص سفر وجود دارد، اینکه «سفر کنید تا حال خوبی داشته باشید» در حالی که هنوز درشرایط شیوع بیماری کرونا هستیم ومی گویند سفر نکنید تهدید بیماری است.

اصلان زاده با بیان اینکه این مدیریت سخت، دو گانگی ایجاد کرده است و مردم در دوراهی قرار گرفته اند، افزود: البته باعث خرسندی است که با واکسینه عمومی تا حدی این بیماری کنترل شده است بنابرین می شود گفت، با رعایت پروتکل های بهداشتی می توان سفر رفت اما باز توسیه نمی شود.

وی اضافه کرد: گفتنی است موضوع اقتصادی را هم نباید نادیده گرفت چراکه همه به دنبال سفر هستند و مسائل اقتصادی هم مانع آن است.

اصلان زاده خاطرنشان کرد: در کشور ما مثل کشورهای دیگر بهانه های سفر زیاد است از جمله نوروز اما بحث تندرستی جایگاه ویژه ایی دارد.

***محور کرج – چالوس که جایگاه ملی و بین المللی دارد

وی به فرهنگ سازی در حوزه حفظ محیط زیست در ایام نوروز تاکید کرد و گفت: منطقه ایی مثل منطقه محور کرج – چالوس و ظرفیت های آن بستر بسیار عالی برای سفر به دل طبیعت است اما از مردم تقاضا داریم هنگام ورود به دل طبیعت در سال جدید از تولید زباله و رها سازی آن در طبیعت جدا اجتناب کنند تا آسیبی به منطقه وارد نشود.

اصلان زاده در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه استان البرز از لحاظ داشتن پتانسیل های لازم بجای گذر از آن باید به مقصد گردشگری تبدیل شود، گفت: محور کرج – چالوس که جایگاه ملی و بین المللی دارد، بایستی ظرفیت های آن را به گردشگران خارجی معرفی کنیم.

وی ادامه داد: پذیرش گردشگران خارجی و حاشیه عرب زبان خلیج فارس که به این سمت سفر می کنند و بایستی بستری برای شناخت نیازهای فرهنگی باشد چراکه با ورود گردشگران خارجی قطعا نقش سفیر را بازی خواهیم کرد و باید دانش و فرهنگ کشورمان و منطقه را به گردشگران نشان دهیم.

***اشتغالزایی حدود ۱۰۰ نفر در مجموعه گاجره

مدیر مجموعه رفاهی- تفریحی هتل گاجره دیزین در بخش دیگری از سخنانش در خصوص اشتغال زایی مجموعه اشاره کرد و گفت:مجموعه رفاهی و تفریحی گاجره با ۷۵ اتاق زیر بار که ظرفیت حدود ۱۶۰ نفرتخت دارد آماده پذیرایی از مراجعه کنندگان است.

وی در ادامه گفت: درهمین ظرفیت یک فضای پذیرایی هم دارد که محل برگزاری انواع سمینارها و گردهمایی ها است همچنین سالن اجتماعاتی با ظرفیت ۷۰ نفر نیز دارد که آماده سرویس دهی به مهمانان است.

اصلان زاده بیان کرد: پیش بینی ما این است که تا پایان سال ۱۴۰۱ به ظرفیت این مجموعه اضافه شود و با زیر بار آوردن سایر اتاق ها و ساختمان ها همچنین قلب تپنده این مجموعه که مرکز برگزاری سینارها است این مجموعه را توسعه دهیم.

وی گفت: در حال حاضر در این مجموعه ۳۰ نفر در حال فعالیت هستند و با زیر بار بردن سایر بخش های مجموعه گاجره امیدواریم جذب نیرو در آن ۳ برابر شود که در حدود ۱۰۰ نفر اشتغالزایی خواهد داشت.

اصلان زاده تاکید کرد: ارتقاء سطح کیفی خدمات جزء اولویت های اصلی ما خواهد بود که متضمن ارتقاع درجه و ستاره مجموعه خواهد بود و قطعا از برنامه ی اصلی ما خواهد بود.

وی در ادامه افزود: با ظرفیتی که منطقه دارد، یک مرکز آموزش هتل داری و گردشگری با بهره گیری از ارتباطات بین المللی ایجاد خواهد شد تا منطقه برای پذیرش میهمانان آماده شود.

مدیر مجموعه رفاهی- تفریحی هتل گاجره دیزین در پایان به اطلاع رسانی و تبلیغات این مجموعه اشاره کرد و گفت: دانشی به نام دیجیتال مارکتینگ است که در حوزه اطلاع رسانی کمک خواهد کرد در حالی که امروز به سمت عصر بازاریابی مدرن یعنی اسمارت مارکتینگ (smart marketing) میرویم که می توانیم از این طریق مسافران و میهمانان را جذب منطقه کنیم.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});