×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
زهره رزمی آذر

به گزارش خبرنگار تارا نیوز، اکبر سلیم‌نژاد عصر امروز یکشنبه در ابتدای دویست و شانزدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج ، گفت: با توجه به اهمیت پروژه زیرگذر جمهوری و مباحثی که در رسانه‌ها و محافل مطرح شده، روز گذشته نشستی ۶ ساعته با حضور شهردار برگزار شد و دغدغه‌های موجود از ابعاد مختلف مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت که امیدوارم خروجی آن رضایت خاطر همگان را به همراه داشته باشد.

وی افزود: پروژه زیرگذر جمهوری هیچ پشت پرده‌ای ندارد و همچون سایر پروژه‌های عمرانی و زیربنایی در راستای رفاه حال شهروندان طراحی و اجرایی شده است .

سلیم نژاد با اشاره به اینکه برخی دوستداران طبیعت و رسانه‌ها و شخصیت‌های محترم دیدگاه‌هایی با هدف صیانت از محیط زیست و درختان محدوده مذکور دارند، گفت: که به منظور بازخوانی آن‌ها و اتخاذ بهترین راهکار، تصمیم بر توقف موقت پروژه گرفته شده است.

رئیس شورای شهر کرج ادامه داد: بنا نیست پروژه زیرگذر جمهوری به محل اختلاف و دودستگی تبدیل شود و این طور نیست که عده‌ای دوستدار طبیعت باشند و عده‌ای به مرگ درختان رضایت دهند.

سلیم‌نژاد گفت:ااکنون فرصت خوبی برای مشارکت نخبگان، دوستداران محیط زیست، تشکل‌های مردم نهاد و مراجع تخصصی مهیا شده تا دیدگاه و نقطه نظرات خود را به اطلاع دست‌اندرکاران و اعضای شورای شهر کرج برسانند.

وی در پایان گفت: امیدواریم با نظرات مربوطه  در اتخاذ تصمیم نهایی مد نظر قرارگیرد و شهروندان یقین بدانند که حفظ هویت اجتماعی شهر و صیانت از حیات درختان برای نمایندگان آن‌ها در پارلمان محلی در درجه نخست اهمیت و اولویت قرار دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});