×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
توضیح اوقاف درباره دریافت هزینه جدید از خریداران قبر در امامزادگان شاخص البرز
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، حجت الاسلام علی دشتکی با اشاره به اینکه پیش فروش قبر در امامزادگان شاخص البرز ممنوع است، اظهار کرد:  مگر اینکه فردی بخواهد طبقات دیگر قبر بستگان درجه یک خود مثل همسر، پدر و مادر خود را که طی سال‌های گذشته در این اماکن دفن شده‌اند، خریداری کند.

وی ادامه داد: این درخواست به سازمان اوقاف و امور خیریه ارسال می‌شود و در صورت موافقت، قبر به صورت علی الحساب یا قطعی به فرش می‌رسد.

وی افزود: به ندرت پیش آمده که طی سال‌های گذشته و زمانی‌که که امکان خرید قبر در امام زاده‌ها وجود داشت، قبور به صورت قطعی به متقاضیان فروخته شده باشد و این موارد به تعداد انگشتان یک دست هم نمی‌رسد.

وی توضیح داد: قبور امام زاده‌ها در سنوات گذشته به صورت علی الحساب فروخته شده و امروز اگر کسی بخواهد عزیز خود را در قبور پیش فروش شده دفن کند باید مابه التفاوت هزینه را بپردازد.

حجت الاسلام دشتکی تاکید کرد: اگر کسی مدرکی مبنی بر خرید قطعی قبر دارد باید این مدارک را ارائه کند و قطعا هزینه جدیدی از وی دریافت نخواهد شد.

وی توضیح داد: پیش فروش قبور در سنوات گذشته به معنای خرید قطعی نبوده و کسی که فیش پیش خرید را دارد، مشمول تخفیف ۵۰ درصدی مبلغ قبر خواهد بود.

وی تصریح کرد: فیش‌های پیش خریدی که طی سال‌های گذشته صادر شده باید با جزئیات ثبت شده در دفتر امام زاده تطبیق داشته باشد چون در غیر این صورت فاقد اعتبار است.

منبع خبر : ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.