×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، مراسم تودیع و معارفه عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرجدیدهشتگرد روز سه شنبه با حضور یدالله رحمانی و محمدرضا توکلی اعضای هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره و معاونین و روسای واحدهای شرکت عمران شهرجدید هشتگرد در سالن کنفرانس شرکت عمران برگزار شد و آقای محسن زارعی طی حکمی از سوی حبیب اله طاهرخانی مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور به عنوان عضو جدید هیئت مدیره شرکت عمران شهرجدیدهشتگرد منصوب گردید و از زحمات مهدی رضیئی که اخیرا به درجه بازنشستگی نایل آمده، تقدیر به عمل آمد.

 در این مراسم مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید هشتگرد ضمن تشکر از زحمات آقای رضیئی ایشان را یکی از مدیران مخلص، مومن و متعهد خوانده و دلیل جدایی ایشان از مجموعه را بازنشستگی ایشان عنوان نمودند.

مسعود حق لطفی حضور آقای زارعی در شرکت عمران شهرجدیدهشتگرد را گرامی داشته و اظهار امیدواری کرد: تجارب عملی و تخصص علمی آقای زارعی در راستای بهبود و ارتقاء مجموعه شرکت عمران شهرجدیدهشتگرد مثمرثمر باشد.

عضو هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور نیز در این مراسم از مسوولین شرکت عمران خواست کمتر از ترک تشریفات استفاده نمایند و اکثر اقدامات خود را در قالب مناقصه و فراخوان انجام دهند مگر در موارد خاص، که رعایت ضوابط در آنها نیز الزامی است.
محمدرضا توکلی ضمن ابراز امیدواری از انتخاب محسن مجذوب بعنوان شهردار منتخب شهرجدیدهشتگرد گفت: تعامل با شهرداری بعنوان مجموعه‌ای که می‌تواند در ساخت شهر کمک کند بسیار سازنده خواهد بود و می‌تواند علاوه بر ایجاد فضای تعاملی بهتر، شهر زیباتری هم بوجود آورد.

توکلی افزود: هرچه سریعتر مراحل اداری طرح اقدام ملی مسکن شکل بگیرد تا عملیات اجرایی پروژه‌ها آغاز شود چرا که این امر در کنترل بازار مسکن بسیار موثر خواهد بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});