×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

جواد معظمی با اشاره به وضعیت تامین دستگاه‌های اکسیژن ساز برای بیمارستان‌های استان اظهار کرد: در حال حاضر به جز بیمارستان امام علی (ع) در هیچ یک از بیمارستان‌های استان مشکل تامین اکسیژن نداریم.

وی ادامه داد: برای حل مشکل بیمارستان امام علی (ع) هم رایزنی‌هایی با وزارت بهداشت صورت گرفته، به زودی یک مخزن تولید اکسیژن ۲۰ تنی به این مجموعه اضافه می‌شود.

این مسئول در پاسخ به اینکه در حال حاضر وضعیت بیمارستان‌های استان از لحاظ بستری بیماران کرونایی چگونه است، گفت: درصد بستری بیماران کرونایی در بیمارستان‌های استان ثابت نیست و متاثر با شیب شیوع تغییر می‌کند.

وی اضافه کرد: با شدت گرفتن پیک چهارم کرونا تمهیداتی صورت گرفته بود که در صورت نیاز صد در صد تخت‌های بیمارستانی به کرونایی‌ها اختصاص یابد ولی خوشبختانه با کنترل شدت شیوع، نیازی به این کار نشد.

معظمی ادامه داد: در حال حاضر ۹۰ درصد بیماران بستری در بیمارستان امام علی (ع) هستند و بیمارستان کوثر هم در رتبه دوم قرار دارد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: تعداد بیماران کرونایی در بیمارستان مدنی به واسطه اینکه بیشتر بیماران ترومایی و تصادفی استان را پذیرش می‌کند و همچنین بیمارستان کوثر به واسطه پذیرش بیماران قلبی، به نسبت کمتر است.

وی افزود: طبق دستور استاندار قرار بود بیمارستان‌های خصوصی استان هم از ۵۰ درصد ظرفیت خود برای پذیرش بیماران کرونایی استفاده کنند که خوشبختانه تا کنون نیاز نشده است.

منبع خبر : ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.