×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بزرگترین تونل خاورمیانه در البرز زیر بار ترافیک رفت
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، شهبازی در حاشیه این مراسم که روز پنجشنبه در منطقه دو آزادراه تهران_شمال با دستور رییس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، ضمن تبریک عید سعید غدیر خم، افزود: امروز دستاورد بزرگی پس از سال ها انتظار محقق شد و بهره برداری از این تونل با افتخار در تاریخ راه سازی جمهوری اسلامی ایران ثبت می شود.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی پروژه آزادراه تهران_شمال بیش از دو دهه است که آغاز شده و بخش موثر و بزرگی از آن در محدوده استان البرز قرار دارد.

شهبازی گفت: جای خرسندی دارد که در انتهای سال ۹۸ پس از سال ها انتظار پس از حل موانع در حوزه های استانی و ملی، منطقه یک این آزادراه زیر بار ترافیک رفت.

وی افزود: ۷۰ درصد راه ۲۲ کیلومتری منطقه دو این آزادراه را تونل تشکیل می دهد و باقی نیز پل هستند و بزرگترین تونل خاورمیانه و کشور در این مسیر قرار دارد.

استاندار البرز اضافه کرد: این منطقه از آزادراه حداقل ۳۰ دقیقه از طول مسیر برای مسافران را کاهش می دهد.

وی گفت: کرونا و محدودیت های مالی موانع بسیاری ایجاد کردند وگرنه این امکان وجود داشت که هر دو لاین تونل مورد بهره برداری قرار گیرد.

شهبازی افزود: در سال ۱۴۰۱ این منطقه به طور کامل زیر بار ترافیک می رود و منطقه ۳ آزادراه نیز در استان مازندران در زمانبندی ۵ ساله در دستور کار قرار گرفته است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.