×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بازدید معاون وزیر از پروژه های راهداری استان البرز
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، عبدالهاشم حسن‌نیا، رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بعد از ظهر پنج‌شنبه در سفر به استان البرز از پروژه‌های راهداری در دست اجرا در آزادراه تهران – کرج – قزوین و روند ساخت راه طالقان به هشتگرد بازدید و با رانندگان بخش حمل و نقل عمومی دیدار کرد.

وی با تأکید بر لزوم تسریع در اجرا و خدمات‌رسانی شایسته به مردم اظهار کرد: باید با استفاده از ظرفیت‌های موجود تمام همت خود را برای خدمت‌رسانی به مردم به کار گیریم.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با تأکید بر اهمیت محورهای ارتباطی استان البرز که معبر عبوری بیش از ۱۴ استان است و در اکثر ایام سال جزو پرترددترین راه‌های کشور است، بیان کرد: با توجه به آغاز فصل بارش‌ها و ضرورت فراهم کردن امکان تردد روان در راه‌های ارتباطی استان باید با آمادگی لازم برای بازگشایی محورها اقدام شود.

 

در ادامه این سفر که معاون حمل و نقل و مدیرکل دفتر توسعه ایمنی و حریم راه، رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای را همراهی می‌کردند با حضور در مجتمع خدماتی رفاهی آبیک با رانندگان بخش حمل و نقل عمومی دیدار و پاسخگوی سوالات و مطالبات رانندگان بودند.

همچنین حسن‌نیا با حضور در پروژه ساخت راه هشتگرد – طالقان روند پیشرفت این پروژه و وضعیت ایمنی این مسیر را مورد بررسی قرار داد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.