×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، شهردار کرج در آیین بهره برداری از پارک دانایی که پیش از ظهر امروز با حضور استاندار البرز، فرماندار کرج، اعضای شورای شهر، دیگر مسولان شهری و شهروندان برگزار شد، ضمن تبریک چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ولادت امیرالمومنین حضرت علی (ع)، اظهار کرد: این پارک با مساحت ۲۳ هکتار و اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان در اختیار شهروندان منطقه کم برخوردار اسلام آباد قرار گرفته است.

مصطفی سعیدی سیرائی در تشریح تاریخچه ساخت پارک نیز عنوان کرد: اقدامات عمرانی این پارک در سال ۹۲ آغاز شده و در سال ۹۷ وقفه‌ای در تکمیل آن ایجاد شد.

شهردار کرج افزود: عملیات عمرانی این پروژه در سال ۹۸ با پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصد مجددا آغاز شد و این پیشرفت تا شهریور ۱۴۰۰ به ۷۰ درصد رسید.

وی با بیان اینکه عمده فعالیت‌های پارک دانایی در زمان تصدی‌گری علی کمالی زاده شهردار سابق کرج و پیمان بضاعتی پور، رییس سابق سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج انجام شده است، از تلاش های این دو مدیر پر تلاش قدردانی کرد.

سعیدی سیرائی با اشاره به اینکه طی سه ماه اخیر، پارک به اتمام رسید و امروز شاهد بهره برداری از آن هستیم، عنوان کرد: می‌توان گفت پارک دانایی یکی از بهترین و زیباترین پارک‌های سطح شهر است که در منطقه ای کم برخوردار افتتاح شده است.

حمایت مدیریت شهری جهت توسعه ورزش‌های همگانی

شهردار کرج در ادامه به دیدگاه مدیریت شهری در خصوص توسعه ورزش‌های همگانی و استفاده عموم از فضاهای تفریحی ورزشی شهر اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۱۶ آلاچیق در پارک دانایی ایجاد شده و در بودجه سال ۱۴۰۱ نیز پیش بینی کردیم تعداد این آلاچیق ها به ۱۰۰ عدد برسد.

وی همچنین به ایجاد پارکینگ در این پارک اشاره و بیان کرد: پارکینگ نیز در حال تکمیل است و به زودی افتتاح می‌شود.

افتتاح زمین ورزشی چند منظوره که هفته آینده آماده می‌شود نیز از دیگر امکانات پارک بود که شهردار کرج از آن یاد کرد و افزود: در این زمین، شرایط انجام ورزش‌های والیبال، بسکتبال، فوتبال و بدمینتون مهیا شده که محیط خوبی برای استفاده جوانان به شمار می‌رود.

سعیدی سیرائی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های پرسنل سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج به ویژه کارگران حوزه فضای سبز، اظهار داشت: اولویت مدیریت شهری ایجاد فضای سبز در مناطق کم برخوردار است.

وی در پایان با اشاره به اینکه این پارک ۲۳ هکتار از فضای ۶۳ هکتاری است و به عنوان فاز اول افتتاح شده، افزود: امید است در سال آینده با مشارکت بخش خصوصی بتوانیم شاهد بهره برداری از ادامه این فضا باشیم و رینگ سی متری را نیز تکمیل و به بهره برداری برسانیم.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});