×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، سردار قاسم رضایی روز چهارشنبه ۳۱ شهریور در مراسم دانش‌آموختگی فراگیران درجه‌داری آموزشگاه‌های علمی تخصصی ناجا که در آموزشگاه تخصصی چمران کرج برگزار شد، اظهار کرد: ناجا امروز به تکیه‌گاه مردم تبدیل شده که این امر حاصل مجاهدت‌های شبانه‌روزی پرسنل آن است.

وی با اشاره خط قرمز نیروی انتظامی بیان کرد: امنیت پایدار، آرامش جامعه، اموال مردم، صیانت از بیت‌المال و مبارزه با مجرمان همگی خط قرمزهای نیروی انتظامی هستند.

وی توضیح داد: نیروی انتظامی با تمام توان برای حفظ امنیت و آرامش جامعه تلاش می کند و در این حوزه با هیچ کس مماشاتی ندارد.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه عزت و شرف و آرامش امروز را مدیون ولایت فقیه هستیم، توضیح داد: همین موضوع عزت‌بخش ما در تمامی جهان اسلام محسوب می‌شود.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم، ناجا و سردار سلیمانی تصریح کرد: امروز ۲ هزار دانش‌آموخته در ۶ رسته علمی و تخصصی نیروی انتظامی از مراکز مختلف آموزشگاه‌های ناجا که در یک فضای حرفه‌ای و معنوی آموزش دیده‌اند موفق به فارغ‌التحصیلی شدند و از فردا به جمع مدافعان امنیت کشور می‌پیوندند.

سردار رضایی با بیان اینکه در حال حاضر نیز ۱۰ هزار فراگیر در آموزشگاه‌های مختلف ناجا آموزش می‌بینند، خاطرنشان کرد: به طور حتم این جوانان دارای آمادگی علمی، جسمی و روحی مطلوب برای تأمین امنیت کشور هستند.

وی با اشاره به روحیه غیرت و پایبندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از سوی این فراگیران گفت: پرسنل ناجا همواره و در همه حال مدافع منافع کشور و نظام هستند و اجازه نمی‌دهند تا خدشه‌ای به کیان امنیت کشور وارد شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});