×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش خبرنگار تارا نیوز، جواد چپردار امروز صبح در مراسم کلنگ زنی پارکرود  واقع در مناطقه ۲ حصار که اخیرا در حاشیه رودخانه آزاد شده بود، اظهارداشت:  امروز شاهد اراده ارزشمند و همگرایی مدیران کل استانی، شهری و قضایی با  ایجاد پارک ساحلی در حاشیه رودخانه کرج  هستیم.

وی افزود: ایجاد تعامل میان مدیران، نتایج خوبی را برای توسعه خدمت‌رسانی به شهر و شهروندان به دنبال دارد.

رییس شورای شهر در ادامه گفت: در همین راستا مدیریت شهری کرج، رسیدگی به مطالبات اصلی شهروندان را در رأس اقدامات سال آینده قرار داده و بخش اعظمی از بودجه سال آتی نیز به این امر اختصاص‌یافته است.

چپردار در بخش دیگری از افزایش ۳۰ درصدی بودجه نسبت به متمم سال گذشته خبر داد و افزود: همچنین ۵۷ درصد افزایش نسبت به بودجه بدون اوراق مشارکت در نظر گرفته‌شده است.

وی بر ضرورت توسعه خدمات در بخش‌های مختلف به‌ویژه در مناطق کم برخوردار تأکید کرد و گفت: این مهم نیز در اقدامات سال آتی مدیریت شهری پیش‌بینی‌شده است.

این مقام شهری در پایان  به برنامه‌ریزی مدیریت شهری برای اتمام پروژه‌های شهر ازجمله بزرگراه شمالی و قطار شهری اشاره کرد و گفت: تمام تلاش مدیریت شهری استفاده از ظرفیت‌های شهری و استانی و کمک گرفتن از ظرفیت‌های دولتی برای تکمیل این پروژه‌ها با سرعت بیشتر است.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});