×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، محمد مهدی پورسلیمانی در جمع خبرنگاران ضمن تبریک عید سعید غدیر اعلام کرد: ستاد اجرایی فرمان امام برای درمان زوج های نابارور در آستانه عید غدیر اقدام کرد.

پورسلیمانی اظهار کرد: زوجهای عزیزی که قادر به تامین مخارج درمان خود به منظور فرزندآوری نیستند (دهکهای ۱ تا ۵) می توانند از طریق سامانه www.۱۵۴۲.ir «بنیاد ۱۵خرداد» نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام و از خدمات این بنیاد به منظور درمان خود استفاده کنند.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان البرز و غرب استان تهران افزود: با توجه به کاهش نرخ فرزندآوری در کشور و با عنایت به منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی مبنی بر کمک و مشارکت همه دستگاهها در جهت افزایش نرخ فرزندآوری، این ستاد مانند سایر فعالیتهای اجتماعی خود، به این مقوله ورود نموده و ان شاءالله بتوانیم در این حوزه منشاء خیر و اثر باشیم.

پورسلیمانی در ادامه عنوان کرد: بنیاد ۱۵ خرداد یکی از مجموعه های تابعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) می باشد که در کنار بنیاد برکت و بنیاد احسان در جهت محرومیت زدایی و خدمت رسانی به مردم عزیز کشورمان در نقاط محروم مشغول به فعالیت می باشد

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});