×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، نادر ثناگو مطلق در حاشيه بازديد از نمايشگاه تلكام ٩٩ افزود: با توجه به استقبال خوب بخش خصوصي براي حضور در منطقه، به دنبال اين هستيم تا با اقداماتي از جمله تسهيل گري و ارايه هر چه بيشتر خدمات به اين بخش، زمينه استقرار آنها را در پيام فراهم سازيم.
وي با بيان اينكه برداشتن موانع از پيش پاي توليدكنندگان با توجه به تاكيدات مقام معظم رهبري در سال جهش توليد يكي از رويكردهاي مهم در منطقه ويژه اقتصادي و فرودگاه بين المللي پيام است خاطر نشان كرد: در اين راه ما در كنار توليدكنندگان بوده و هستيم و هدف مان اين است كه با همراهي اين بخش بتوانيم هر چه بيشتر زمينه توسعه توليد و افزايش اشتغال را فراهم سازيم.
ثناگو مطلق در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به آسيب هاي وارده به بخش توليد به دليل شيوع ويروس كرونا اظهار داشت: در چنين شرايطي كه نه تنها كشور ما بلكه تمام دنيا دچار آسيب شد نگاه ما به شركت هاي مستقر در منطقه حمايتي و همراهي بود.
وي ادامه داد: در واقع تلاش كرديم تا با خدماتي از جمله ارايه تسهيلات، به تعويق انداختن بدهي ها و كمك به تسريع در فعاليت اين واحدها، اجازه ندهيم تا واحدهاي توليدي مستقر در پيام دچار آسيب بيشتر ناشي از شيوع ويروس كرونا شوند.
ثناگو مطلق ادامه داد: خوشبختانه بعد از شوك اوليه برگرفته از ويروس كرونا و با اقدامات حمايتي صورت گرفته، حوزه توليد در حال برگشت به روال عادي هستند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});