×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز،احمد وحیدی روز پنجشنبه ۱۸ فروردین در جریان سفر رییس جمهوری و هیات همراه به استان البرز از طرح بزرگراه شمالی بازدید کرد.

وی در حاشیه بازدید از  روند اجرایی آزاد راه شهید سلیمانی گفت: این پروژه بخش قابل توجهی از ترافیک جاده تهران – کرج – قزوین را به خود اختصاص خواهد داد.

وزیر کشور افزود: این یک طرح مشترک بین شهرداری و وزارت راه است و به بیش از ۵ هزار میلیارد تومان منابع مالی نیاز دارد که امید است با تسهیم آن بین شهرداری و وزارت راه زودتر به نتیجه برسد.

وحیدی افزود: بهره برداری از این طرح در بحث عبور و مرور، هم برای مردم کرج و هم برای کسانی که در این جاده رفت و آمد دارند مفید خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه این طرح از توان مالی شهرداری خارج بود و عددی را هم وزارت راه قبول کرده بود که کفایت نمی‌کرد، گفت:اکنون وزارت راه آمادگی مشارکت ۵۰ درصدی در بحث ایجاد اتوبان دارد.

وزیر کشور در ادامه به موضوع تملکات اشاره کرد و گفت:  حدود ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان نیز تملک دارد که از عهده شهرداری به تنهایی خارج است لذا باید وزارت راه در این خصوص کمک کند که البته به مصوبه هیات دولت نیاز دارد که وزارت راه به شهرداری برای به اتمام رساندن طرح کمک کند.

وحیدی همچنین با اشاره به بازدید از روستای شهید کندر با جمعیت حدود ۳ هزار نفر گفت: مشکل گازرسانی این روستا اخیرا حل شده و چند مشکل به خصوص طرح هادی دارند که این ها جزو موضوعاتی است که باید بررسی شود.

وی خاطرنشان کرد: حدود ۷۰ درصد مردم روستا درگیر مسایل کشاورزی به ویژه باغداری هستند که با راه اندازی  بوم گردی در آنجا، می تواند زمینه رشد خوبی ایجاد شود.

وزیر کشور در پایان گفت: مساله ای هم در حوزه راه دارند که باید به تایید محیط زیست برسد؛ در صورت تایید در این زمینه هم می توانیم به مردم این روستا کمک کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});