×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا  نیوز، سلیمان رستمیان در نشست مشترک با اصحاب رسانه که امروز دوشنبه برگزار شد اظهار کرد: آثار شهدا جمع آوری شده و تا زمان احداث موزه به شکل استاندارد و با نظارت های کارشناسی نگهداری می شود.

وی افزود: پیگیری هایی برای اخذ اعتبار احداث این موزه انجام شده اما با توجه به محدودیت تعریف پروژه های جدید هنوز به نتیجه نرسیده ایم اما با اعتبارات خود بنیاد شهید کار را آغاز کرده ایم و نقشه برداری و طراحی آن انجام شده است.

رستمیان با اشاره به درخواست تامین اعتبار برای احداث موزه شهدا در سفر ریاست جمهوری گفت: در کنار این موضوع شورای شهر نیز اعتباری را برای احداث موزه مصوب کرده که امیدواریم که به زودی اختصاص دهند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در بخشی دیگر از صحبت های خود با بیان اینکه زمان زیادی از ابلاغ قانون تبدیل وضعیت ایثارگران می‌گذرد ،گفت: دستگاه‌های اجرایی باید هرچه سریع‌تر نسبت به تبدیل وضعیت ایثارگران اقدام کنند.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه‌ها باید به وظیفه قانونی خود در این زمینه عمل کنند، افزود: این موضوع دارای مصوبه بوده و بودجه موردنیاز آن نیز تأمین شده است بنابراین کم‌کاری یا بی‌توجهی از سوی مسوولان به بهانه کمبود بودجه پذیرفتنی نیست.

این مسئول در پایان گفت: تاکنون ۲ هزار و ۶۲۱ نفر تبدیل وضعیت به صورت رسمی شده اند و تعدادی نیز در مرحله گزینش بوده و یا تعدادی هنوز مدارک شان هنوز احراز نشده است.

انتهای پیام

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});