×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آمادگی راهداری البرز برای مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، علی زندی‌فر اظهارکرد: همه ساله برای حضور زائران مرقد مطهر امام خمینی(ره) و برگزاری آیین بزرگداشت سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، راهداری البرز در کنار دیگر خادمان عرصه جاده وظیفه تامین ایمنی حداکثری محورهای مواصلاتی استان را برعهده دارد.

وی افزود: ۲۳ اکیپ‌ راهداری در قالب گشت‌های سیار و اکیپ‌های امدادی با استقرار در محورهای مواصلاتی استان به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

این مسئول، به تجهیز و آماده‌سازی راهدارخانه‌ها برای ارائه خدمات به زائران اشاره کرد و گفت: راهدارخانه‌ها و اداره‌های تابعه استان نیز برای ارائه خدمات رفاهی، بهداشتی(نمازخانه، سرویس‌های بهداشتی، آب شرب و …) آماده پذیرایی از زائران هستند.

مدیرکل راهداری البرز در ادامه از آمادگی ناوگان مسافری استان برای اعزام زائران به مرقد مطهر امام خمینی(ره) خبر داد و گفت: برای اعزام مسافران به مرقد بنیان‌گذار کبیر انقلاب، انجمن صنفی شرکت‌ها و موسسات حمل‌و‌نقل مسافر و انجمن صنفی رانندگان برون شهری، تمام توان خود را در جهت تامین ناوگان مورد نیاز را به‌کار خواهد گرفت.

زندی‌فر اضافه کرد: کارشناسان این اداره‌کل و ادارات تابعه به‌طور مستمر و با تشدید نظارت‌ها، کنترل‌های فنی لازم را در جهت ارتقای ایمنی تردد و بالابردن رضایتمندی مسافران را در دستور کار قرار داده است.

وی با اعلام شماره تلفن گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان خاطرنشان کرد: هموطنانی که قصد سفر در ایام نیمه خرداد را دارند می‌توانند ضمن تماس با تلفن مذکور، اطلاعات جامعی از وضعیت ترافیکی و همچنین شرایط جوی حاکم بر محورهای مواصلاتی کشور دریافت کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.